سعيد معروف با قلب خود بازي کرد - مجله شيرين

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


سعيد معروف با قلب خود بازي کرد - مجله شيرين

ا
سعيد معروف با قلب خود بازي کرد - مجله شيرين

مجله شيرين : فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به نقل از کولاکوویچ نوشت: جوانان ایران باز هم ثابت کردند قابل اعتماد هستند؛ در این دیدار دو بازیکن اصلی و با تجربه خود را در اختیار نداشتیم و دو بازیکن جوان یعنی «مرتضی شریفی» و «پوریا یلی» را جانشین این دو کردیم. بازیکنان جوان ما دوباره ثابت کردند که ما می توانیم به جوانان خود اعتماد کنیم.
سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما دو باخت در روسیه داشتیم و می خواستیم که با این برد به شرایط خوب برگردیم و حالا امیدواریم شرایط خوب ما ادامه داشته باشد.


«سعید معروف» کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز اظهار داشت: بازیکنان جوان ما عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند. به اینجا آمدیم تا با بهترین تیم های جهان رویاروی شویم. هر دو تیم پیش روی قدرتمند هستند، اما در دو مسابقه بعدی هم مثل امروز با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.


«مهدی مرندی» دیگر بازیکن تیم ملی والیبال ایران نیز بعد از پیروزی مقابل لهستان با اشاره به طراوت تیم ملی، تصریح کرد: این برد را به همه مردم تبریک می گویم و خوشحالم که قسمتی از شادی مردم ایران بودیم. بازی بسیار خوبی داشتیم و حریف را خوب آنالیز کرده بودیم.

ما همیشه دیدار نزدیک با لهستان داریم و خدا را شکر که امروز نیز برنده بودیم.


وی در خصوص دیدار برابر صربستان خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خود را دارد و صربستان نیز با تمام ستاره های خود به اینجا آمده است. امیدوارم فردا با انگیزه در زمین ظاهر شویم. . . .

پايان

ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 214

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف